Németh Zsolt történetei

Nhzsolt

Ajándékcsomag

2016. január 15. - NhZsolt

Vannak bejegyzések, amik rövidek, de ugyanakkor olyan történetet mesélek el benne, ami számomra fontos, másoknak meg remélhetően érdekes. Ilyen ennek az ajándékcsomagnak is a sztorija.

ajandekcsomag_blog.JPG

Ha kíváncsi vagy a folytatásra, kattints a tovább gombra... :-)

Nem lesz hosszú, mégis úgy éreztem, megírom.
Kezdődött az egész azzal, hogy ajándékba kaptam egy ajándékkosarat. Ez már maga egy jó dolog, főként, hogy olyan dolgok sorakoztak benne, amiknek nagy részét szeretjük. 

Amikor a fólia lekerült a kosárról és szépen lassan elkezdtek fogyni a benne található finomságok, jól éreztük magunkat a barátnőmmel. Persze van olyan, ami vár még arra, hogy valamikor kibontsuk, egy megfelelő alkalomkor, a többi viszont egyenként sorra került. :-)

Mivel szeretem az édességeket, így a sok csokoládé látványosan fogyott a csomagból. Az én elvem mindig az, hogy a legfinomabbat hagyjuk a végére, így a sok "lila" csoki után maradt "a" fehér szedres csokoládé. És jött egy meglepetés, amikor a kezembe vettem, érezhetően kevés volt a súlya a 100 grammhoz képest. Ki sem bontottuk az eredeti csomagolást, úgy voltam vele, megnézem, hol van a gyártó és megkeresem azzal a kérdéssel Őket, hogy ilyenkor van-e valami megoldás?
A mintaboltjuk nem messze található tőlünk, egy szép napon betértem hozzájuk és a kedves eladó hölgynek megmutattam, hogy mi a problémám. Kérdezte, van-e blokkom erről, vagy számlám, de mivel ajándék volt, emiatt nem adtak hozzá ilyet, de közben elmesélte azt is, hogy egyes nagyobb szupermarketekben elő fordul, kiesznek a csokikból a "nem vásárlók" és a maradék visszakerül a polcra, de ezen látszott, hogy sértetlen a csomagolás. Közben elő került a boltvezető is, Neki is elmondtam a problémámat, Ő pedig kibontotta a papírt és konstatálta, hogy a belső csomagolás is sértetlen, ezért ígérte, majd felhívja a gyártót, aztán ha beszélt velük, visszahív, adjam meg a számomat. Megadtam, vártam a folytatást, de nem hívtak, őszinte vagyok, én is elfelejtettem a nagy karácsony előtti jövés-menés miatt az egészet, de egy nap a bolt előtt jöttem el, így bementem rákérdezni, van-e valami fejlemény? Még nem volt, türelmet kértek, én meg tudtam, hogy a sok-sok ember az üzletben mind karácsonyra készül, ajándékot akar venni, szaloncukrot, csokoládékat, így eljöttem és vártam.
Aztán elmúltak az ünnepek, semmi sem történt, a barátnőmmel beszélgettünk és január elején valahogy szóba került a fehér csoki, Ő azt mondta, ez az az eset, amikor valami könnyen jön, könnyen megy, hagyjam. Csak én meg nem vagyok olyan, még egy kört akartam ezzel a témával kezdeni, így írtam a gyártónak egy rövid emailt, amiben vázoltam a helyzetet és kértem, nézzenek utána, mi lehetett annak az oka, hogy nem történt semmi sem...
Másnap jött a válasz, egy nagyon kedves üzenet a cég minőségirányítási vezetőjétől, hogy elnézést kérnek a gyártási és ellenőrzési hibáért, a csokit természetesen pótolják, majd két nappal később futár érkezett, hozott részemre egy kis dobozt, benne megtriplázva a csoki, amit reklamáltunk, mert plusz két táblát kóstolóként küldtek el részemre. A másik kettő is ugyanaz a minőség, de más ízvilág, azt hiszem, ez a történet így szép, így jó és így finom. Azt nem mondhatom, hogy így "kerek", mert táblás csokiról van szó... :-)

Egy hasonló probléma, ha jelentkezik, eddigi tapasztalataim alapján kétféle végeredmény születhet.
Az egyik, hogy valaki nem kap megoldást, elmondja a történetét az ismerőseinek, esetleg felteszi néhány erre a célra készült honlapra az esetet, mi történt vele, így ezt ha sokan látják, akkor hatással tud lenni a későbbi vásárlókra ez az információ.
A másik, ha a gyártó úgy reagál, ahogy ezt most a csoki gyártója tette, megtart egy vásárlót, egy ügyfelet, aki elmeséli ugyanúgy a történetet jó néhány embernek, csak olyan színezettel, ahogy most érzi magát. Így teszek itt a blogon most én is, ha valaki jó minőségű csokit akar venni jó cégtől, akkor én szívből ajánlom Őket.   

stuhmerblog.JPG

Igazából egy csokival volt gondunk, nem számítottam ilyen meglepetésre, de bevallom, jól esett. Köszönöm, finom volt... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://nhzsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr418276018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása