Németh Zsolt történetei

Nhzsolt

2016

2016. január 01. - NhZsolt

Nagyon gyorsan eltelt 2015...
Néha az ember csak kapkodja a fejét, mi minden történt, visszagondolva nem rég még egy évvel ezelőtti új évet ünnepelt mindenki, ma meg már a következő szilveszteren is túl vagyunk. Szalad az idő, egy kicsit lassítani kellene? Nem tudom, de az biztos, hogy jó érzés, ha látom, volt a múlt évben is olyan, amire szívesen emlékszem vissza és vannak terveim, amiket szeretnék elérni.

1451398_10203841833045623_5370155344999602135_n.jpg

2015-ben nem túl sokat írtam itt, lustaságomnak és elfoglaltságaimnak köszönhetően, de most összegzem gyorsan az elmúlt évet és pár szót írok arról is, mit várok ettől az újtól...

Ha érdekel, kattints a folytatásra! :-) 

Munka. 
- Nagy reményekkel, ötletekkel és lendülettel indult 2015. Terveztem, hogy a céget fejlesztem, ez be is jött, elértem azt a szintet, ahol már egymagam nem tudok megfelelő színvonalon teljesíteni, a papírmunka nagyon sok energiát, időt levett, de ahogy alakultak a dolgok, szerencsésnek nevezhetem magam, hiszen barátnőm munkahelye már nem volt stabil, Rita pedig nagyon profi a pénzügyekben, így megbeszéltük, hogy 2016-tól együtt dolgozunk. Sok mindenben segített eddig is, a papírokat már rendbe tettük és biztosan tudom, hogy nagyon jó választás. :-)
- Több háznál jött a felkérés, hogy takarítót kellene váltani és ezzel egy időben jött egy javaslat is, hogy kit szeretnének egy házamnál. Beszéltem a hölggyel, szimpatikus, ügyes és korrekt, megnéztem néhány eddigi munkáját, majd javasoltam neki, hogy dolgozzunk együtt. Ez elindult, a lakók elégedettek, Neki nem kell messze mennie a munkája végett, szóval ideális lesz a helyzet. Tervem, hogy ebben az évben még több házat szervezek Neki, így azt az időt, amit munkára szeretne fordítani, ki tudjuk majd tölteni, pénzben pedig olyat tudok adni számára, ami ideális. Ehhez létre hoztam egy vállalkozást, ami tökéletes lehetőséget ad számára, a kezdeti kérdések és feladatok után most már pörgősen és hibátlanul működik minden. Szilvi pedig valóban ügyes és szeretném, ha elégedett lenne a folytatással.
- Még kettő területen tevékenykedem, amikor van rá idő és lehetőség, az egyik pénzügyi vonal. Sajnos időm 2015-ben nem nagyon volt rá, hiszen a fő területen nagyon sok munkám volt, így az alkusz cégtől többször kaptam felszólító levelet, hogy vagy dolgozzak és adjak le egységet, azaz hozzak szerződéseket, vagy kitesznek a rendszerből. Nos, a múlt évben azt meg tudtam oldani, hogy a minimális termelést hoztam, így ott maradtam. Életbiztosítás, lakásbiztosítás, lakástakarékpénztár, ezeken a területeken szerződött az alkusz cég (MIC Biztosítási Alkusz Kft) a piac legjobbjaival, így az ajánlatok tökéletesek, előnyösek, csak többet kell foglalkoznom velük. Viszont így, hogy most felszabadul egy kis időm, jut erre is, remélem. :-) Egy éve írtam erről kicsit bővebben, tudom és hiszek abban, ez mindenki számára hibátlan lehetőség a jelenlegi gazdasági helyzetben, hogy valami stabil és jövedelmező helyre tegye a megtakarítását és ne idősebb korban kelljen kapkodnia  a fejét, hogy mi lesz vele. Ha valakinek szüksége van rá, szívesen segítek megtalálni a megoldásokat...
- És van még valami, amit nem rég kezdtem el. Worldventures a neve. Tetszik az alap koncepció, hiszen arról szól, hogy ha valaki szeret utazni, az ezt tegye meg sokkal kedvezőbb áron, mint ha utcáról bemenne egy utazási irodába, és valóban nagyon jó árakat tudnak prezentálni nem csak nyaralásra, kikapcsolódásra, hanem repülőjegyekre, határokon belüli üdülésekre, stb. Na ez a koncepció tetszik, beléptem, és szeretném, ha sok ismerősömnek megmutatnám mindezt, mert érdemes elgondolkodni az ajánlaton. Pénzt lehet megtakarítani, pénzt lehet keresni egy abszolút jó társaságban, akarhatunk ennél jobbat? 

c2377773-98da-4cc2-b79f-b10099d2f8e5.jpg

Idén elérem a félszáz éves kort. Nem írom még, hogy 50, de az ötös az egyik kedvenc számom, így most jó néhány éven keresztül ezzel fog kezdődni az, amit válaszul közlök, ha valaki megkérdezi, mennyi idős is vagyok én? De ne szaladjunk ennyire előre, ez majd év vége felé lesz téma, most még négyessel kezdődik... :-) Ez jól hangzik, szerencsére még kevesen saccolják meg nagyjából pontosan azt, hány éves vagyok, így a helyzet jó. 
Szerencsére nem érzem magam ennyinek, csak néha, próbálok idén kicsit úgy élni, hogy ne siettessem az idő múlását. Nem ártana egy kicsit mozogni is, túl lépni a lustaságon, szóval tervek vannak, a megvalósítás pedig rajtam múlik. 
Mennyivel könnyebb lenne a helyzet, ha valakire ráfoghatnám, hogy miatta van minden? :-) De ez nincs így, tudom és érzem, hogy rajtam múlik az, mit teszek és mit érek el idén. Koccintsunk erre valami nagyon finommal, valami olyannal, aminek van stílusa.

asti-wide_logoval_ps-ki_opt.png

Írjak még valamiről? Jól éreztem magam 2015-ben, ezt szeretném folytatni idén is, hiszen van néhány barátom, akikkel szívesen találkozom. Van egy kedves barátnőm, akivel idén ősszel ünnepeljük azt, hogy 15 éve elvisel és szeret engem, van sok ismerősöm, akikkel jó beszélgetni, és minden év hoz néhány új ismerőst, akikkel jó lesz, hogy találkozom. Hát várom Őket is, de a régieknek is van helye az életemben. :-)

Egyre jobban bővül a Martini gyűjteményem a vitrinben, gyakorlatilag kezdi kinőni a helyét. Idén lesz egy nagyobb tároló ott, ahol most ez van, csak még ki kell találni a méretet, a kivitelezést és meg kell találni azt, aki ezt profin megcsinálja nekem.
A "kicsi" vitrin pedig bekerül a szobámba és egy régi tervemnek megfelelően tele pakolom olyan dolgokkal, amik a régi versenyzésemmel kapcsolatosak. Ez majdnem 20 év volt az életemből, a tárgyak közül sok mindentől megváltam az idők során, de azért van, lesz még mit betenni a polcokra. Gondoltam a serlegekre, a régi versenyautóim kis méretű modelljeit is elkészíttetem, már ami még nincs meg és vannak egyéb olyan tárgyak, amiknek helye lesz majd ott bent. 

A blogot 2016-ban szeretném elég sok tartalommal megtölteni, ha sikerül és bejön a terv, akkor heti egy alkalommal érdemes lesz visszanézni, mert lesz rajta sok témában sok bejegyzés. Remélem, sokan fogják olvasgatni a gondolataimat, visszaemlékezéseimet és azokat a dolgokat, amiket úgy érzek, megosztok másokkal. De majd ezt meglátjuk.
Minden esetre tudom, melyik bejegyzés mekkora nézettséget hoz és mindig jó érzés, ha látom, valakinek valami tetszett és megosztja másokkal is a linket. Kérlek, ha tetszik valami, mutasd meg Te is ismerőseidnek! Köszönöm!

Mit ígérjek, mit fogadjak meg erre az évre? Éjfélkor csak annyit gondoltam, hogy 2016-ot is úgy fogom megélni, ahogy az a legjobb, legkellemesebb és legeredményesebb a lehetőségek figyelembe vételével és persze a határok szép lassú feszegetésével... :-)
Kívánom ezt mindenkinek, aki olvassa a blogomat, legyen ez az év a mi évünk.

Boldog, Eredményes és nagyon jó évet kívánok!

happy-new-year-pics-sand1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nhzsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr148219772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása