Németh Zsolt történetei

Nhzsolt

Utózöngék... :-)

2014. szeptember 11. - NhZsolt

tv2_mokka_ad_s_ut_n_1410438023.jpg_960x720

Néhány percben a TV2 Mokka c. reggeli műsora is foglalkozott a Martini Monza Weekenddel, meghívtak, hogy meséljünk erről és az élményekről... A fotó a műsor után készült. 
A műsor megtekinthető: 
http://tv2.hu/musoraink/mokka/157860_tatar_csillacsak_a_melygarazsokkal_van_problemam.html 

Volt netes cikk is néhány, ebből mutatok most egyet
http://www.f1-live.hu/bulvar/tatar-csilla-250-kmoraval-szaguldott-monzaban/  

A TV2 műsorvezetője a magyar nyertest, Németh Zsoltot kísérte ki és segítette Milánóban, aki több kelet-európai ország összesen 14 nyertesével és segítőikkel küzdhettek együtt egy exkluzív Porsche 911-es sportautóért. Németh Zsolt a nyolcadik helyen végzett.
„Nem baj, hogy nem nyertem, mert ez egy életre szóló élmény volt. Gyerekkorom óta MARTINI kisautókat és egyéb tárgyakat gyűjtök, 19 évet autóversenyeztem, rally és pályaversenyeken, ez a szenvedélyem. Belelátni és belekóstolni a Forma-1 világába, a versenybe, annak különlegességeibe, felejthetetlen volt, mindenkit csak bátorítani tudok, hogy hozzám hasonlóan valósítsa meg az álmát. Nagyon boldog vagyok, hogy átélhetem mindezt! Lenyűgözött ez a világ, aminek 3 napra én is a részese lehettem, szenvedélyes és nyüzsgő város Milánó! Az olasz temperamentum pedig magával ragadó!”
„Zsolt nagyon jól és ügyesen versenyzett, minden feladat során maximálisan odatettük magunkat. A legjobb eredményt a kreatív feladatnál értük el, negyedikek lettünk. Ebben a feladatban vissza kellett adnunk a hétvége hangulatát több fényképen keresztül. Négy képet választottunk, amiket utána megszerkesztettem, hogy a lehető legtökéletesebbek legyenek. Nagyon büszke vagyok ezekre a képekre, az eredményre és Zsoltra is.” – tette hozzá Tatár Csilla.

A bejegyzés trackback címe:

https://nhzsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr576688653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása