Németh Zsolt történetei

Nhzsolt

Egérke

2016. augusztus 17. - NhZsolt
Volt egy egér a gépemhez, kb. fél évig üzemelt, egyszer csak a görgető elszabadult benne és onnantól többet nem volt hajlandó működni, a kis kerék forgott, de semmilyen összeköttetést nem mutatott a tablettel.
Elő kerestem a garancia papírját, ami hosszabb ideig jó, mint amennyit maga az eszköz kibírt és pénteken visszamentem a boltba, hogy ez így nem az igazi.
Az eladó azonnal kipróbálta, majd cserélte az egeret, hiszen látta Ő is, hogy ez már nem fog életre kelni soha sem. Mivel ugyanolyan nem volt már, adott egy másik fajtát. 
Megköszöntem, elindultam haza az új szerzeménnyel és a frissen kezdett két éves garanciával. Két év hosszú idő, az alatt ha bármi történik az egérrel, vissza lehet vinni. Nem gondoltam volna, hogy hamarosan visszatérek a boltba... 
genius1.jpg
A folytatást is olvashatod, ha érdekel. :-)

Otthon örömmel bontottam ki a csomagolást, elő szedtem az egeret és szinte azonnal feltűnt, hogy két nagy hibája van. Az egyik, hogy nem lehet bekapcsolni, mert a kapcsoló az alján meg van akadva, beszorult és nem mozdul, a másik, hogy nincs meg az az ellendarab (vevő egység), amit a géphez kellene csatlakoztatni. Volt egy új elem a csomagolásban, egy garancia papír és kész. Ez így nekem kevés...
Az elemet már ki sem bontottam, hiszen vevőegység nélkül úgysem lehet használni az egeret.
Volt egy arcom, mikor ezzel szembesültem, de mindegy, majd hétfőn visszaviszem és kérek egy olyat, ami működik. Nem forszíroztam tovább a dolgot, hiszen ami rossz, az rossz. Visszacsomagoltam mindent és túl is léptem a dolgon, hét végén úgysem használtam ezt a gépet. 
Hétfőn besétáltam a boltba, az eladó még emlékezett rám, hiszen mikor mondtam, hogy hoztam egy egeret, csak annyit kérdezett, hogy ennek a görgője is tönkre ment? Mondom, egyedül az nem rossz, ellenben minden más baja van a cuccnak. Nem lehet bekapcsolni, a gyárilag leragasztott dobozban nem volt benne a vevő egység, szóval az elemet már bele sem tettem, mert ez így nem jó, nem lehet használni. 
A srác megnézte, tényleg akadt a kapcsoló, ezért pár másodperc hatásszünetet követően az egér elején a burkolatot egy finom mozdulattal levette, majd kihúzta a belső részből a vevőfejet, amit a kezembe adott, hogy erre majd vigyázzak. A mozdulat után a kapcsoló már nem volt kitámasztva ezzel az alkatrésszel, így hibátlanul oda-vissza kapcsolhatóvá vált. Csak az elem hiányzott ahhoz, hogy működjön az egér, de az meg ott volt.
Rám nézett, a tekintetében finoman benne volt a véleménye, így csak annyit mondtam neki, hogy köszönöm és még egy kicsit magyarázatként hozzá tettem, odáig már nem jutottam el, hogy az elemet betegyem, hiszen vevő fej nélkül egy bekapcsolhatatlan egérrel mit kezdenék én, még ha új elem lenne benne, akkor is...? :-)
Kedvesen csak annyit mondott, hogy ilyen néha elő fordul. 
Örömmel pakoltam össze a cuccot, egyrészt azért, nem kell cserélni ismét, másrészt azért, mert megint tanultam valamit. Az élet apró örömei ilyenek. És persze tudtam, ezen még egy ideig fognak röhögni, ha kiteszem a lábam a boltból.
a0064385ok_big_4.jpg

Elgondolkodtam haza felé és a bennem lévő kis ördög finoman megszólalt:

- "Te gyökér! Ha már bénázol, legalább nézd meg, mit vettél, nézd meg a használati utasítást és azt, mit tanácsol a gyártó, mielőtt napokat vársz és reklamálva visszaviszed a tök új, egyébként teljesen hibátlan eszközt a boltba."
Igaza volt... :-)
Minden esetre haza érve most már tényleg áttanulmányoztam a papírt, ami a dobozban volt, sok nyelven megírták benne, hogyan kell helyesen használni az egeret és volt rajz is a végén, hogy mit hol lehet megtalálni. Hmmmm...
genius.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nhzsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr9210416780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása