Németh Zsolt történetei

Nhzsolt

Na még egyszer, és utoljára...

2014. október 19. - NhZsolt

10632850_936572069691328_8954567720736870963_n.jpg

Azt hiszem, utoljára írok most a játékról, amiben részt vettem, de most kicsit más szemszögből.
Az, ami nekem egy nagy élmény volt, amiben sokan segítettek engem, az néhány embernél a poharat betelítette, illetve voltak olyan visszajelzések is, amiknél el kell gondolkodni, hol az a határ, ameddig másoknak tetszik amit csinálok, na és mi az ami már sok. Persze mindenkinek máshol van a szint, amikor betelik a pohár, de ez függ talán a pohár méretétől, illetve attól is, hogy lötyögtetik-e vagy sem... :-)
Én nagyon szerettem volna megnyerni a hazai fordulót, ezért kampányoltam, privát üzenetek százait küldtem el egyenként ismerős és ismeretlen embereknek egyaránt, és ez a győzelem sikerült is azok segítségével, akik látták, hogy van mit cselekedni és akartak is hozzá tenni valami apró segítséget a végső helyezéshez. Most, hogy törölgetem az üzeneteket, szerencsére többségében kedves, segítő válaszokat látok, de...
Szóval van egy "de", így ez a mostani poszt részben arról fog szólni, hogy voltak negatív visszajelzések is a játékkal kapcsolatosan. Ebből lehet tanulni, erről lehet véleményt alkotni, minden esetre ha valaha máskor még játszom, ezekre a dolgokra is oda fogok figyelni, Neked pedig, aki most olvasod a beírást, ha a későbbiekben játszani akarsz, talán segíthet elkerülni egyes negatív helyzeteket. /a kommentek és vélemények vastagított dőlt betűvel lesznek olvashatóak, mellettük az én válaszom lesz majd zárójelben, amiket írtam.../

Miért is vagyok meglepve, hogy autósportos területről jöttek leginkább a negatív vélemények? Hiszen tulajdonképpen 19 aktív év és előtte-utána nagyon sok autósport közelében eltöltött évvel a hátam mögött bizony a legtöbb ismerősöm ebből a körből kerül ki. Így tehát evidensnek tűnhet, hogy Tőlük kapok majd negatív választ is. Csak éppen nem gondoltam volna, hogy ez így fog történni...
Neveket nem írok és nem teszek a szövegek mellé, de azért némi támpontot igen, csak azért, hogy tudjon viszonyítani az, aki olvassa a hozzászólásokat. Nem az a lényeg, ki írta, hanem az, hogy mit. Volt köztük média képviselője és versenyző, rajongó és cég, szóval változó, mint azoknak a sora, akik mellém álltak és segítettek.
Szóval egy kis válogatás:

Biztos, hogy ezeket éjfél körül kell szétküldened? Másodszor ébresztesz fel... 
/ Most vagyok a gépnél, mert nappal dolgozom, bocs, de nem gondoltam, hogy hallod az üzeneteket... Jó pihenést Neked! /

* az autósport média ismert alakja

Zsolt, látom, és szavaztam is, de naponta sok. Nem erről szól a facebook, hogy a Te vágyaidat nézegessük, olvassuk, stb. Remélem tényleg vége lesz és nem találnak nektek ki újabb dolgokat. 
/ Azt elfogadom, amit írsz, biztosan nem vagy ezzel az érzéssel egyedül, de vagy ennyi idő alatt sikerül minél több embert elérni és mozgatni, vagy felesleges volt minden perc, minden óra, amit bele fektettem ebbe a szavazásba. És bízom abban, hogy nem dolgozom feleslegesen. Amit Te látsz, az csak a felszín, nagyon sok egyéni megkeresés, és egyéb megy mindenkihez, hogy olyanokat is elérjek ezzel, akik mondjuk nem ismerőseim, vagy nem nézik végig az üzenőfalat visszamenőleg hosszabb időre. /
* média

- Úgy látszik ennek a martini dolognak nincs nálad soha vége, így utólagos engedelmeddel lezárom a követésedet. Nekem unalmas. üdv 
/ Oké, ez a Te döntésed. Sokan kérdezték tőlem, milyen volt, én összeszedtem a fotóimat, megmutatom Milánót úgy, ahogy és amilyennek én láttam. Sajnálom, hogy unod, de természetesen elfogadom, hogy eleged van belőlem. Én pl. azokat nem követem, akik politizálnak, vagy olyan dolgokat tesznek fel, ami távol áll tőlem, ám mivel sok ismerősöm van, néha valóban nekem is sokat kell az üzenőfalon görgetni, hogy érdekes dolgokat találjak. De ha később ránézel az oldalamra, akkor lehet, hogy lesz pár olyan téma, ami tetszeni fog Neked is, vagy érdekelni fog. A blogomban sok autósportos témát szedek össze, ez a martini-s sztori lassan lecseng, és jönnek azok, meg egyéb olyan történetek, fotók, amik valamennyire talán érdekesek lehetnek... Szia! /
Engem nem a pia zavar, hanem, hogy tolakodó módon rakod fel a reklám jellegű posztokat a martiniről. Tudom ki kell őket szolgálni, mert elviuttek Milánóba, de a verseny során is rohadt sok volt, és nem csillapodsz. Jártam már Milánóban, és a martini PR tevékenysége rajtad keresztül nem érdekel. Szerintem sok, visszataszító, és tolakodó. Visszaélsz az emberek türelmével, szimpátiájával, segíteni akarásával önző módon. Sajnálom, nem tudok mást mondani erre. Kértelek korábban is, de nem csitulsz. Soha senkit nem zártam le, de ezt nem bírom. Nem akarom mindennap látni ömlengésedet erről az eseményről, mégha el is hiszem, hogy életed egyik nagy élménye volt, amit azoknak köszönhetsz, akiket most már zaklatsz. Csak nem veszed észre. Az hogy 1-2 ember ráír a posztodra, az nem jelenti, hogy a facebookon lévők erre ilyen intenzitással kíváncsiak. 
* média

- Viszont ez adatszerzés, törvénytelen és nem helyes!!!! Mármint hogy hozzáférnek onnantól az adataimhoz. 
/ A neved a lényeg, hogy nem kamu profilról megy a szavazat, hanem valós ember áll mögötte/ 

Biztosan igazad van én óvatos vagyok, nem hülye. Sajnálom, eddig sem tettem, ezután sem. A helyes utat követem. 
Viszont kínálok egy üzleti lehetőséget, amivel ha megcsinálod, kitartással munkával, hittel, szorgalommal, egy minőségi életet és utazásokat, pénzt, időt kaphatsz. NEM NYERHETSZ, MAGAD MEGTEREMTHETED MAGADNAK ÉS CSALÁDODNAK.
az "ajánlattal" gondolhatjátok, hogy nem éltem 
* ismerős

Szerinted van esély arra, hogy egy autót megnyerhetsz így a facebookon keresztül, és emiatt zaklatsz másokat?
/ Ha nem hinnék ebben, nem is kezdtem volna el a játékot, és örülök annak, hogy nagyon sokan hisznek benne... /
* autósport rajongó

Mi lett volna, ha megtartják a gondolataikat maguknak és csak simán törlik az üzenetemet, mint ahogy biztosan sokan csinálták ezt...? Soha sem fogom megtudni, mert Ők nem ezt tették. Ezért íródott most ez a kis bejegyzés. :-)

ksv094IcU42.png

Persze lehet nem-et mondani másképp is, mentalitás, intelligencia, hangulat és beállítottság kérdése...

Őszinte leszek. Nem szeretnek lájkolni, megosztani semmit. Ne haragudj! 
/ Szia! Oké, köszönöm az őszinteséget! /
* versenyző

Kedves Zsolt! Megtennéd,hogy szortírozod a megkért ismerősöket! Nem szeretnénk többet ilyen felkérést kapni tőled.
* hazai autósport szövetség egyik bizottsága, Ők soha sem fognak több üzenetet kapni tőlem és lehet, hogy addigra ez a bizottság is átalakul, mire legközelebb írnék, de ez már nem ide tartozik...

Az ilyen személyes dolgok megosztásától azért tartózkodunk, mert lavinát indítana el, és onnantól mindenki jogosan kérhetné ki magának, hogy miért nem osztjuk meg az ő mindenféle szavazását, oldalát, képét, videóját, kiskutyáját. Mindezzel együtt természetesen sok sikert és szerencsét kívánunk a játékhoz! 
/ Köszönöm a korrekt és gyors választ! És a drukkolást is... /

* média

Kedves Zsolt! Először is örülünk, hogy úgy döntöttél "ringbe" szállsz azért a csodálatos autóért és gratulálunk a gyűjteményedhez! Sajnos a fotódat ne tudjuk megosztani két ok miatt sem. Egyrészt a Porsche hivatalos oldalaként a gyári irányelveknek megfelelően nem tehetjük! Másrészt több hasonló felkérést is kapunk, így nem lenne igazságos ha nem mindet teljesítenénk, arra pedig nincs lehetőségünk! Minden esetre szurkolunk Neked! 
/ Köszönöm a korrekt választ! Bízom benne, hogy sikerül a játékban jó helyezést elérni, ezen vagyok, ezért volt a levelem is. További szép napot és jó munkát kívánok! /
* cég

Szia Zsolti. Sajnálom, de nem segítek, utálom az ilyen f...ságokat. Most mondhatnám neked, hogy persze, meg minden, de nem mondanék igazat. Úgyhogy ne haragudj, de elveimmel ütközik. Remélem nincs harag. 
/ Természetesen nincs /
* média

Szia Zsolt, drukkolok neked, de többet nem nagyon tehetek érte, mert like vásárlás, vagy hirdetés vásárlás nélkül nem sokra mész, ismerve a facebookos szokásokat. Ezen felül rengeteg hasonló kérést kapok, de ha eggyel is kivételt tennék, másról sem szólna az oldalam, így sajnos nemet kell mondjak. Remélem megérted. 
/ Köszönöm a korrekt és őszinte választ. És a drukkolást... Én ezt a játékot szeretném tisztán játszani úgy, hogy nem vásárolok, csak kérek, és ha sikerül, akkor sok kattintásom lesz. Számomra ez olyan, mint a sport volt annak idején, tisztán kell csinálni, és akkor érzem magam jól. /
* versenyző  

 

Végezetül pedig néhány bejegyzésemet másolom be ide a közösségi oldalról, amiknek hatására sokan kattintottak, szavaztak és megosztottak, mert ezeket most már a facebook-ról le fogom szedni, ott az idővonalamon egy kisebb tisztogatást "rendezek". De néha azért jól esik majd visszanézni ide, és talán tippeket adhatok azoknak, akik a későbbiek során játékba kezdenek bárhol. Szóval ha érdekel, olvasd tovább a bejegyzést, ha ez nem, akkor remélem találsz itt a blogon másik olyan témát, ami érdekes lesz számodra... :-)

Induljon a rövid "időutazás" vissza a játék kezdetéhez. 

1919642_610510279070295_3144949562768377788_n.png

- Tudod, milyen egy igazi Porsche? 
Megnéztem élőben, és nem tudom elmesélni, milyen érzés. De nagyon jó.
Megmutatom nektek is az autót, amiért játszom. Bele nem ültem, ahhoz még nagyon sok megosztásra és nagyon sok szavazatra van szükség. Úgyhogy kérem az ismerőseimet és azok ismerőseit, segítsenek abban,hogy esélyt kapjak a játék megnyerésére!
Ha ezt a bejegyzést megosztod, akkor egy kattintással eljuttatod a kérést mindazoknak, akiket Te ismersz, de én nem. És Ők sokan vannak...
Ha pedig ezek után szavazol Németh Zsolt fotójára a játékban, és ezt minden nap meg lehet tenni, nagyon sokat segítesz abban, hogy a listán előbbre kerüljek a jelenlegi harmadik helyről. Köszönöm!

10429388_925805110768024_1317156320701963208_n.jpg

- „Merj nagyot álmodni”…
Ezt hallottam nagyon sokszor már életemben, és igen, merek. 
Viszont addig is, ameddig a játék tart, elkészítettem 1:24-es méretben azt az autót, ami a fődíj ebben a versenyben. „Kicsit” hasonlít az igazira, a nagyra…  
Kérlek, nyomj egyet a megosztás gombra, hogy ismerőseid, barátaid is lássák, így segítesz abban, hogy ez a játék adjon egy esélyt nekem a győzelemre.
És ha már kattintottál, kérlek még egyet kattints, azt pedig a szavazásra, adj le egy szavazatot ott Németh Zsolt fotójára, akár a játék végéig minden nap, hiszen a végső elszámolásnál minden egyes szavazat számítani fog. 
Köszönöm! 
/ 125 megosztás és közel 80 tetszés /

10486048_927676147247587_5606179549695046932_n.jpg

- Még 3 nap!
Egy kéréssel fordulok Hozzád, megosztást és szavazatot szeretnék kapni, hogy egy nagy álmom teljesüljön. Segítesz?

10486018_930083643673504_4830998931072218880_n.jpg

- Csak egy percet kérek Tőled...
Gondolj bele. Van egy nagy álmod, amit igazán szívből szeretnél, amire ha gondolsz, megdobban a szíved és ami a nap 24 órájában a fejedben motoszkál. Ott vagy hozzá tényleg közel, még egy nap áll rendelkezésedre és csak néhány ember segítségére van szükséged, hogy elérd. Ki az, akihez fordulnál, akit megkérnél?
Ugyanebben a helyzetben vagyok most én. Napok óta teszem fel az én álmomról a képeket, a felhívásokat, ehhez kérek segítséget Tőletek, de valamire most egy barátom hívta fel a figyelmemet. Az az én álmom, és nem biztos, hogy másnak is olyan fontos, mint nekem. Ezért ma délután kérdezzem meg az ismerőseimet, mit tennének fordított helyzetben, kihez fordulnának szavazatokért, ha arról lenne szó, hogy Ők valamit nagyon szeretnének elérni, hogy a hátra lévő közel egy nap alatt, szerda éjfélig a jelenlegi állást megváltoztassák...? 
Ezért megkérdezem. Mit tennél Te még, egy nappal a szavazás vége előtt, ha a helyemben lennél? 
Ki az, akinek még írnál egy üzenetet, hogy fontos, és segítsen? 
És tényleg, megkéred Őket, azt a néhány jó barátodat, hogy most valaki más álmát segítsenek megvalósítani?

1661473_930892463592622_202560589645453894_n.jpg

Néhány perce jelent meg ez a Martini oldalán, hívott egy kedves hölgy telefonon, hogy elmondja, meg van a döntés! 
Ezt nagyon sok ismerősömnek és ismeretlen embernek köszönhetem, akik segítettek, szavaztak, hittek abban, hogy egy álom elérhető. 
Most nem tudok mást írni, csak annyit, hogy KÖSZÖNÖM! 
És kérlek, oszd meg ezt a bejegyzést, hogy azok is lássák, akiket én nem ismerek. 
"Örömmel jelentjük, hogy megszületett a Martini játékunk 2. fordulójának végeredménye, így már azt is tudjuk, hogy ki utazhat Olaszországba szeptember 5-én, ahol más országok győzteseivel szállhat versenybe a fődíjért, a Porsche 911-ért! A zsűri a döntése során figyelembe vette a játékosra érkezett szavazatok számát, a beküldött pályázat kreativitását és eredetiségét, valamint a Martini márka szellemiségével való összhangját. Mindezek alapján a 2. forduló magyarországi győztese: Németh Zsolt."

köszönöm!.jpg

Lehet más befejezése ennek a posztnak...? 
Szerintem nem, így itt abba is hagyom az írást. Legalábbis ezt a témát, mert majd jön sok más, ötletem és elképzelésem van számtalan. :-)
Ha pedig magáról a játékról és eseményekről pozitív hangulatú bejegyzést olvasnál, kattints a Martini szóra a képem alatt a fejlécben, és aztán megjelennek azok is...

A bejegyzés trackback címe:

https://nhzsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr526714125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása